Monday 14 March 2011

My Hubby Turn to 29!!

Tanggal 11 mac 2011 adalah hari kelahiran suami tercinta yang ke 29. Buat pertama kalinye kami meraikan hari jadi ini sebgai suami isteri. Lepas abis kerje kat parit Buntar aku terus pegi ke penang untuk meraikan hari ulang tahun hubby. Selepas check in kat Guest House USM kami menonton Film merong Mahawangsa together2.


Memang best cite ni bagi standard film melayu la..kalo nak banding ngan hollywood mmg x lah..huhu..aku minat heronyer..hensem dowh..tapi camne pun x leh lawan suami tercintelah...hehe..

After that kami dinner di Telok Cempedak. yang dekat ngan umah hubby tok meraikan Birthday Hubby..Lpas abis tgk movie td aku sempat beli kek Manggo kat secret recipe..Hajat di ati nak beli kek choc Macadamia..tapi dah abis ler plak..sedapnye kek tu..emm..tapi kek manggo ni pun sedap jugak lah sebab ade manggo slice kat dlm kek tu..


Inilah die kek nyer khas buat suami tercinte

Suasana pantai mmg best n  mendamaikan tambah2 bile bersame org yang tersayang..huhu..mmg sengaje aku pilih tok makan kat telok tempoyak nie sbb suasane die sesuai la bg menyambut sambutan ulang tahun ni bersame....for dinner kami order udang namprik, tomyam campur, sotong goreng tepong n kangkung goreng belacan...and sambil2 menunggu mknn sampai we posing2 jap..

Cayunk same dierr...

windu dierr...


Skung Makanan pun da sampai..Inilah dier Udang masak namprik, tomyam seafood, sotong goreng tepung
and kangkung belacan..beserte fresh orange aku and kopi suam incik hubby mcm beaselah yang selalu die order. X buhsan ke asyik2 kopi jew..sekali skale minumla susu kasi putey gebu skit..ngee~..jgn mara yer bi..



So Now.. time tu birthday boy to tiup lilin...huhu. 

Renyih2 dulu sbb nak adiah Nissan skyline dier...emmmmmmmmmm...


..Skung time for me tok menyanyikan lagu hari jadi tok si die...lalalalalala

marila mkn kek..lalala..



emm..sukenye die mkn kek yg i beli..huhu..

Lepas dah mkn2 ngan hepinye we go to guest house Usm...Esoknye kami lunch di Chinese Muslim Restaurant,,Kedai yg bru dibuka di penang..best mnknn kat cni..dh 3 kali aku pegi,,hehe..i loikee chinese food..Actually hajat di ati nak rase sotong goreng tepong sedap yg hubby cadangkan kat restaurant melayu tu tapi abis licin plak padahal baru pkul satu..ish3...bengkek jer..dh la makanan kesukaan aku sotong goreng tepong..ngee~~.destinasi sterusnye ke umh hubby tok ambik spotrim and pic...pastu pulangla aku ke Ipoh yang tercinte..Bila nak balik ujan lebatnyer..aiyoooo...mls plak aku nak singgah rnr  wlaupun ujan lebat..kang dr boleh smpai awal sampai mlm plak..dh la ujan lebat/. x sanggup den... emm..sambil2 dgr lagu romantik Micheal Learns to Rock teringat pule same budak cuk2 di bawah nie...

You become the meaning of my life...i love u forever..



No comments:

Post a Comment